top of page

Purpose  ·  Brandstrategi  · Visuel Identitet  ·  Website  · Bæredygtigtheds-roadmap  ·  Produktudvikling

KALK – Build lasting culture

Kunde
KALK A/S producerer og sælger kalkprodukter i bygningsbevaringsbranchen.
Brief
Et ønske om at vækste inden for det eksisterende marked og samtidig rette fokus mod den stigende trend inden for bæredygtigt nybyggeri via en ny webshop med det formål at nå ud til flere kunder.
Løsning
Vi opbyggede en alternativ model, hvor vi arbejdede på tværs af organisationen og agerede iværksætter, for sammen med virksomheden at udvikle deres forretning og identitet.
 
Dette resulterede i en visionær forretningsstrategi med et stærkt brand, produktudvikling, digital platform, konkrete handlingsplaner og et samlende purpose – alt sammen forenet og visualiseret i en ny identitet, der ligeledes binder virksomhedens aktiviteter sammen med den nye trend inden for bæredygtigt nybyggeri.
KALK_Logo_Grid.jpg
KALK_Web.jpg

KALK går nu forrest i kampen om at bringe kvalitetsprodukter, renhed og genanvendelighed

tilbage i byggebranchen og har formået at rykke sig fra at være lokal spiller til at blive potentiel nordisk leder.

KALK_Annonce.jpg
VITRUV_Rasmus_261015.jpg
Kalk_Ida.jpg
1920x1080_KALK_Spand.jpg
_MG_9765_2.jpg
KALK_Produktark.jpg
VIKALKER_Poster_B2_100415.jpg
Vikalker_2.jpg
bottom of page