top of page
Purpose · Brandstrategi · Visuel Identitet · Website · Bæredygtigtheds-roadmap · Produktudvikling
KALK – Build lasting culture
Kunde
KALK A/S producerer og sælger kalkprodukter i bygningsbevaringsbranchen.
Brief
Et ønske om at vækste inden for det eksisterende marked og samtidig rette fokus mod den stigende trend inden for bæredygtigt nybyggeri via en ny webshop med det formål at nå ud til flere kunder.
Løsning
Vi opbyggede en alternativ model, hvor vi arbejdede på tværs af organisationen og agerede iværksætter, for sammen med virksomheden at udvikle deres forretning og identitet.
Dette resulterede i en visionær forretningsstrategi med et stærkt brand, produktudvikling, digital platform, konkrete handlingsplaner og et samlende purpose – alt sammen forenet og visualiseret i en ny identitet, der ligeledes binder virksomhedens aktiviteter sammen med den nye trend inden for bæredygtigt nybyggeri.
KALK går nu forrest i kampen om at bringe kvalitetsprodukter, renhed og genanvendelighed
tilbage i byggebranchen og har formået at rykke sig fra at være lokal spiller til at blive potentiel nordisk leder.
bottom of page